HIZLI RANDEVU TALEBİ

Diyet Listesi

  1. Ana Sayfa
  2. Obezite Tedavisi
  3. Diyet Listesi
Diyet Listesi

Sağlıklı beslenme, özellikle son yıllarda dikkat çeken konulardan biri haline geldi. Obezitenin gün geçtikçe artması ile insanlar fazla kilolarından kurtulmak için çeşitli diyetlere başvuruyor. Bu diyet listelerinin başında genellikle son dönemlerde moda olan listeler yer alıyor. Fakat sürekli diyet yapmak da bir süre sonra takıntıya sebep olabilir. Bu gibi durumlar için diyetisyenlerden yardım alarak, yapılacak çeşitli ölçümler sonucunda diyetisyeninizin uygun gördüğü diyet listesi ile sağlıkla zayıflayabilirsiniz.

Diyet Listesi

Genellikle yüksek protein ve düşük karbonhidrat içerikli diyetler, hızlı bir kilo verdirme yöntemi olarak görülse de uygulayanların %80’i verdikleri kiloları hızla geri alıyor. Diyet yaparken kilo verebilmek kadar, verilen kiloyu korumak da oldukça önemli. Bu sebeple uzmanlar rejim yapanlara, listelerini güncel diyet listelerine göre değil, dengeli bir diyet listesi ne göre takip etmeleri konusunda uyarıyor. Sağlıklı bir şekilde kilo vermek ve uzun vadede verdiğiniz kiloları koruyabilmek için diyet listenizin fiziksel aktiviteleriniz, ruh haliniz ve beslenme alışkanlıklarınızın göz önüne alınarak size özel planlanması gerekir.

Bazı diyet listelerini uyguladıktan sonra, tartı her ne kadar kilo verilmiş gibi gösterse de, çoğu zaman bir beden bile küçülme olmadığını ve aksine vücutta sarkma ya da genişlemeye yol açtığı görülür. Eğer vücudunuzda sarkma, genişleme ya da daralma söz konusu değilse dikkatli olunmalıdır! Bu gibi durumlar kaliteli kilo verilmediği anlamına gelir. Özellikle estetik amaçlı bir diyet listesi uygulamak istiyorsanız, diyetle birlikte kas sıkılığı için egzersizde yapmanız gerekir. Her vücuda göre değişiklik gösteren karbonhidrat-yağ-protein ve vitamin dengesi farklıdır. Uyguladığınız diyet listesi ile bu besinler doğru olarak alınmazsa çeşitli sağlık sorunlarının yanı sıra kas kayıpları ve akabinde vücutta sarkmalar oluşur.

Diyet Listesi

Doğru diyet listesi ve planlamalarla yeterli ve dengeli bir beslenme alışkanlığı elde edersiniz. Hayatınızın içine kolayca adapte edebileceğiniz besin önerileri ile kendinizi daha enerjik ve mutlu hissedersiniz. Aynı zamanda diyet listelerinde yer alan besin değişimleri ile verdiğiniz kiloları korumayı öğrenirsiniz. Vücut ağırlığı ve yağ oranı ideal aralıklarda yer alırken, kas ve su kaybı yerine yağ kütlesinde ağırlık kaybedersiniz.